Grafika polska
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Pyzdry
(3)
Autor
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Bauza Antoine
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Madaj Karol
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(3)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2617)
Literatura amerykańska
(563)
Literatura angielska
(453)
Literatura francuska
(70)
Literatura niemiecka
(58)
Grafika polska
(3)
Literatura hiszpańska
(41)
Literatura australijska
(38)
Literatura szwedzka
(38)
Literatura kanadyjska
(31)
Literatura norweska
(31)
Literatura włoska
(25)
Literatura duńska
(21)
Literatura belgijska
(19)
Literatura irlandzka
(16)
Literatura ukraińska
(16)
Literatura rosyjska
(13)
Literatura fińska
(8)
Literatura austriacka
(7)
Literatura żydowska
(6)
Literatura holenderska
(5)
Literatura nowozelandzka
(5)
Literatura argentyńska
(4)
Literatura czeska
(4)
Literatura szkocka
(4)
Literatura
(2)
Literatura grecka
(2)
Literatura hebrajska
(2)
Literatura katalońska
(2)
Literatura niderlandzka
(2)
Literatura nigeryjska
(2)
Literatura turecka
(2)
Literatura węgierska
(2)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(2)
Literatura polska
(1)
6-8 lat
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura algierska
(1)
Literatura arabska
(1)
Literatura brazylijska
(1)
Literatura chorwacka
(1)
Literatura czeczeńska
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura flamandzka
(1)
Literatura iracka
(1)
Literatura irańska
(1)
Literatura islandzka
(1)
Literatura izraelska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura kolumbijska
(1)
Literatura kubańska
(1)
Literatura malezyjska
(1)
Literatura peruwiańska
(1)
Literatura rumuńska
(1)
Literatura singapurska
(1)
Literatura walijska
(1)
Litertura polska
(1)
Lliteratura amerykańska
(1)
Muzyka polska
(1)
Powieśc obyczajowa
(1)
Przynależność kulturowa
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura włoska
(1)
Publikacje religijne
(1)
Religia
(1)
Temat
Ciemność
(1)
Humor
(1)
Marzenia
(1)
Potwory
(1)
Symbole
(1)
Symbole państwa
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Historia
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa. Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
Gra zalecana na dobranoc.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, "Instrukcja" (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzenia : ponad 165 sztuk / zmyślił i narysował Maciej Szymanowicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - [2], 26, [2] strony : ilustracje ; 31 cm.
(Fakty mity głupoty)
Odpowiedzi na wiele nurtujących pytań związanych z marzeniami, takich jak chociażby: Jakie są rodzaje marzeń? Czy szklanki marzą, a jeśli tak, to o czym? Skąd się biorą marzenia? Jak kartonowe pudła pomagają w marzeniu? O czym marzą domy, wieloryby i pomniki? Do czego mogą się przydać palec wskazujący i mapa? Które pozycje ciała sprzyjają marzeniom? Jakie są wymarzone rośliny i zwierzęta? O czym marzą cyfry i litery? Ta książka marzy, byście ją przeczytali!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-93 I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej