Gry i zabawy dziecięce
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Pyzdry
(3)
Autor
Bauza Antoine
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Madaj Karol
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(3)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Ciemność
(1)
Potwory
(1)
Symbole
(1)
Symbole państwa
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Wiersze
(4052)
Powieść
(1433)
Powieść obyczajowa
(1256)
Opowiadania i nowele
(1223)
Bajki i baśnie
(536)
Gry i zabawy dziecięce
(-)
Kryminał
(401)
Romans
(336)
Fraszki
(321)
Thriller
(307)
Powieść polska
(253)
Opracowanie
(225)
Powieść historyczna
(217)
Publikacja bogato ilustrowana
(207)
Przypowieść
(200)
Pieśń
(181)
Broszura
(166)
Pamiętniki i wspomnienia
(156)
Poradnik
(135)
Saga rodzinna
(132)
Powieść amerykańska
(128)
Biografia
(125)
Książki dla małych dzieci
(117)
Reportaż
(112)
Sensacja
(97)
Powieść psychologiczna
(96)
Fantastyka
(88)
Tragedia
(88)
Książka obrazkowa
(87)
Powieść przygodowa
(86)
Treny
(85)
Książka zabawka
(84)
Powieść erotyczna
(78)
Poemat
(75)
Antologia
(73)
Fantasy
(73)
Komiks
(73)
Esej
(70)
Sonety
(69)
Powieść biograficzna
(68)
Publikacje dla dzieci
(68)
Powieść angielska
(56)
Wywiad dziennikarski
(56)
Rozprawa
(55)
Publicystyka
(52)
Ballada
(47)
powieść dla dzieci i młodzieży
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Opowiadanie dziecięce polskie
(45)
Komedia
(44)
Psalmy
(43)
Gry i zabawy umysłowe
(41)
Felieton
(40)
Poezja dziecięca polska
(39)
Opowiadania i nowele przygodowe
(38)
Powieść kryminalna
(37)
Książka obrazkowa (picturebook)
(36)
Literatura polska
(33)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(32)
Romans historyczny
(28)
Wiersz sylabotoniczny
(28)
Wydawnictwa popularne
(27)
Biografie
(26)
Dokumenty elektroniczne
(26)
Gry planszowe
(25)
Przepisy kulinarne
(25)
Satyra
(25)
Legendy i podania
(24)
powieść historyczna
(24)
Gawęda szlachecka
(23)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(23)
Poemat prozą
(23)
Praca zbiorowa
(23)
Książka kucharska
(21)
Literatura dziecięca polska
(20)
Pamiętniki polskie
(20)
Opowiadanie dziecięce
(19)
Relacja z podróży
(19)
Literatura dla dzieci
(18)
Science fiction
(17)
Wywiad rzeka
(17)
Zagadki
(17)
Dramat szekspirowski
(16)
Horror
(15)
Literatura amerykańska
(15)
Poradniki
(15)
Powieść dziecięca angielska
(15)
Powieść młodzieżowa polska
(15)
Powieść poetycka
(15)
Epos
(14)
Gawęda
(14)
Literatura w języku ukraińskim
(14)
Monografia
(14)
Opowiadanie polskie
(14)
Reportaż fabularny
(14)
Wydawnictwa dla dzieci
(14)
Adaptacja literacka
(13)
Aforyzmy
(13)
Autobiografia
(13)
Hymn
(13)
Komedia kryminalna
(13)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Historia
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa. Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
Gra zalecana na dobranoc.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, "Instrukcja" (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: biały duch, czerwony ręcznik, zielona żaba, niebieska szczotka, szara wanna, 60 kart, instrukcja.
Gra dla 2-8 osób.
Czas gry ok. 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej