Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(25)
Forma i typ
Gry i zabawki
(23)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Pyzdry
(25)
Autor
Benvenuto Johan
(2)
Bourgion Nicolas
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bonnet Jacky
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Faccini Renato
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gravel Sophie
(1)
Hladik Roman [gry planszowe]
(1)
Kiesling Michael
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kołodziejczak Tomasz
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kučerovsky Tomáš
(1)
Maciejewski Jakub (1984- )
(1)
Madaj Karol
(1)
Mathäus Doris (1963- )
(1)
Matthaus Doris
(1)
Miksa Peter (gry planszowe)
(1)
Moon Alan R
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Potocki Alexander
(1)
Pukianiec Mikołaj
(1)
Quilliams Chris
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Sielicki Jan
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Skowron Martyna
(1)
Skuba Alicja
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Wagenfeld Bernd
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Wyatt Gary
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Zoch Klaus (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Dzieci
(18)
Młodzież
(14)
6-8 lat
(9)
9-13 lat
(9)
Dorośli
(9)
14-17 lat
(7)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Trening umysłu
(2)
Budownictwo
(1)
Ciemność
(1)
Gra słów
(1)
Imprezy
(1)
Labirynt
(1)
Matematyka
(1)
Mitologia grecka
(1)
Parki narodowe
(1)
Pitagoras (ok. 572-ok. 497 p.n.e.)
(1)
Pociągi
(1)
Postacie historyczne
(1)
Potwory
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skarby
(1)
Starożytność
(1)
Symbole
(1)
Symbole państwa
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Województwa
(1)
Zabawa
(1)
Zabójcy
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Wiersze
(4052)
Powieść
(1433)
Powieść obyczajowa
(1256)
Opowiadania i nowele
(1223)
Bajki i baśnie
(536)
Gry planszowe
(25)
Kryminał
(401)
Romans
(336)
Fraszki
(321)
Thriller
(307)
Powieść polska
(253)
Opracowanie
(225)
Powieść historyczna
(217)
Publikacja bogato ilustrowana
(207)
Przypowieść
(200)
Pieśń
(181)
Broszura
(166)
Pamiętniki i wspomnienia
(156)
Poradnik
(135)
Saga rodzinna
(132)
Powieść amerykańska
(128)
Biografia
(125)
Książki dla małych dzieci
(117)
Reportaż
(112)
Sensacja
(97)
Powieść psychologiczna
(96)
Fantastyka
(88)
Tragedia
(88)
Książka obrazkowa
(87)
Powieść przygodowa
(86)
Treny
(85)
Książka zabawka
(84)
Powieść erotyczna
(78)
Poemat
(75)
Antologia
(73)
Fantasy
(73)
Komiks
(73)
Esej
(70)
Sonety
(69)
Powieść biograficzna
(68)
Publikacje dla dzieci
(68)
Powieść angielska
(56)
Wywiad dziennikarski
(56)
Rozprawa
(55)
Publicystyka
(52)
Ballada
(47)
powieść dla dzieci i młodzieży
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Opowiadanie dziecięce polskie
(45)
Komedia
(44)
Psalmy
(43)
Gry i zabawy umysłowe
(41)
Felieton
(40)
Poezja dziecięca polska
(39)
Opowiadania i nowele przygodowe
(38)
Powieść kryminalna
(37)
Książka obrazkowa (picturebook)
(36)
Literatura polska
(33)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(32)
Romans historyczny
(28)
Wiersz sylabotoniczny
(28)
Wydawnictwa popularne
(27)
Biografie
(26)
Dokumenty elektroniczne
(26)
Przepisy kulinarne
(25)
Satyra
(25)
Legendy i podania
(24)
powieść historyczna
(24)
Gawęda szlachecka
(23)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(23)
Poemat prozą
(23)
Praca zbiorowa
(23)
Książka kucharska
(21)
Literatura dziecięca polska
(20)
Pamiętniki polskie
(20)
Opowiadanie dziecięce
(19)
Relacja z podróży
(19)
Literatura dla dzieci
(18)
Science fiction
(17)
Wywiad rzeka
(17)
Zagadki
(17)
Dramat szekspirowski
(16)
Horror
(15)
Literatura amerykańska
(15)
Poradniki
(15)
Powieść dziecięca angielska
(15)
Powieść młodzieżowa polska
(15)
Powieść poetycka
(15)
Epos
(14)
Gawęda
(14)
Literatura w języku ukraińskim
(14)
Monografia
(14)
Opowiadanie polskie
(14)
Reportaż fabularny
(14)
Wydawnictwa dla dzieci
(14)
Adaptacja literacka
(13)
Aforyzmy
(13)
Autobiografia
(13)
Hymn
(13)
Komedia kryminalna
(13)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(14)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
25 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa. Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
Gra zalecana na dobranoc.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! (Z opisu wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja.
Pokaż, jakie cuda może zbudować Twoja cywilizacja! Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj) Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo.
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania. 2 / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel ; Montpellier : Captain Macaque, coryright 2018. - 1 gra (90 kart zawiera 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu, razem 24 części) : tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-6.
Na pudełku: Mądra gra.
Na pudełku: Dzieci! 8 nowych wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania: Dzieci! / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), 1 karta rozkładana instrukcji.; 14x14x5 cm.
Gra dla 2-6 graczy. Czas gry 15 minut.
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra.
Na pudełku: Dzieci! 8 nowych wyzwań
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / Denis Blanchot, Jacques Cottereau & Play Factory Company. - Guyancourt : Access ; Gdańsk : Rebel, 2022. - Gra ; w pudełku o wymiarach 21x21x5 cm.
(Access+)
Liczba graczy: 1-4.
Wiek: 6+.
Czas rozgrywki: 10 min.
Dobble Access+ to zupełnie nowa wersja popularnej na całym świecie gry, w której liczą się spostrzegawczość i refleks. Dzięki większym kartom i symbolom każdy może wziąć udział w wyzwaniu! Znajdź symbol łączący Twoją kartę z kartą na środku stołu, zanim zrobią to pozostali gracze. To doskonały sposób na ćwiczenie skupienia i spostrzegawczości przy świetnej zabawie. Dodatkowo gra rozwija pamięć i przetwarzanie wizualno-przestrzenne, pozwala też lepiej zarządzać emocjami. Czym jest Access+? To seria gier przetestowanych i zatwierdzonych przez ekspertów w dziedzinach zdrowia i rekreacji. Zawiera tytuły znane ze swojej wartości edukacyjnej, dostosowane pod względem elementów i zasad, by były dostępne dla każdego i łatwe do zrozumienia. Gry Access+ stymulują wiele funkcji poznawczych i zachęcają do interakcji społecznych w bezpiecznym, przyjaznym otoczeniu. Co wyróżnia tę wersję Dobble? Powiększone karty i większe, wyraźne symbole sprawiają, że gra jest jeszcze bardziej uniwersalna – można ją wykorzystać w pracy z osobami z trudnościami motorycznymi lub wzrokowymi. Dzięki trzem poziomom trudności grę można w pełni dostosować do możliwości graczy, a także podnosić poprzeczkę, gdy zajdzie taka potrzeba. W instrukcji znajdziesz dodatkowe materiały w postaci wypowiedzi ekspertów: psychiatrów i pedagogów, a także omówienie konkretnych funkcji poznawczych, które rozwija zabawa z Dobble Access+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Colorio [Gra planszowa] / autor Jacky Bonnet. - Warszawa : "Egmont Polska" cop. 2012. - Pudełko : plansza do gry, korki ; wym. pudełka 25x25x6 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 plansza do gry, 25 korków, 5 pasków, instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas rozgrywki: 15 min.
Dynamiczna kolorowa gra rodzinna.
"Colorio" to pełna emocji gra rodzinna, w której dobra pamięć, logiczne myślenie oraz gotowość do podejmowania ryzyka są kluczem do zwycięstwa. Gracze odkrywają kolorowe pola na planszy, zdejmując i przemieszczając specjalne korki. Dzięki temu sytuacja na planszy jest bardzo dynamiczna! Jeżeli gracz, zdejmując korek z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Kladno, Gdańsk : Czech Games Edition, Rebel, © 2015. - 1 gra (16 kafelków agentów w dwóch kolorach, kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, instrukcja, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami) : karton, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry około 10 minut.
Niedpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy, które mogą zostać połknięte.
Liczba graczy 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 30-45 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek, 1 instrukcja
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polowanie na robale / autor Reiner Knizia ; ilustracje Doris Matthaus. - Warszawa : Egmont Polska ; [2017]. - 1 gra ( 12 płytek z robalami, 8 kostek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 20x20 x5 cm+ instrukcja
Gra dla 2-7 graczy. Wiek 8+. Czas gry 20 minut
Jesteś głodny? Zdobądź jak najwięcej smakowitych robali! Aby upolować przysmak, będziesz musiał wyrzucić odpowiednią wartość na kostkach. Możesz rzucać kilka razy, ale gdy zbytnio zaryzykujesz, możesz stracić wszystko! „Polowanie na robale” to prosta i zabawna gra, która sprawdzi się przy rodzinnym stole i spotkaniu towarzyskim. Zabawa + nauka liczenia dla dzieci! Doskonała rozrywka dla dorosłych! Proste zasady! Może grac nawet 7 osób!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pitagoras [Gra]/ autor Reiner Knizia; ilustracje: Renato Faccini. - Warszawa : Egmont , 2023. - 1 gra (55 kart, 2 niebieskie kości, 1 czarna kość, 1 czerwona kość) + instrukcja (4 strony : ilustracje; 16 cm).
Wiek: 8-108 lat
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: około 20 minut.
Zakup zrealizowano w ramach projektu finansowanego przez Fundację mBanku (mFundacja) : „Zielona matematyka w Ostrowieckim Browarze Kultury odkryta”.
Gra „Pitagoras” autorstwa Reinera Knizia to idealny sposób na poprawę swojej sprawności rachunkowej, jednocześnie świetnie się przy tym bawiąc. Poprzez układanie działań z liczb na kartach, aby uzyskać wynik wyrzucany na kostkach, ćwiczymy logiczne i szybkie myślenie. Młodsze dzieci mogą się uczyć matematyki w ciekawy sposób! Z pewnością jest to gra, która nigdy nie stanie się nudna lub przestarzała!elem gry jest zebranie jak największej ilości kart, a zbieramy je układając matematyczne działania - dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie (zaawansowani gracze mogą dopuszczać pierwiastkowanie). [recenzja Skr B. ze strony www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem symboli, "Instrukcja" (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
„ZnajZnak” to gra edukacyjna, która za pomocą 133 symboli opowiada historię Polski od 1918 do 1989 roku. „ZnajZnak” jest przeznaczony dla 2 do 16 graczy w wieku od 10 lat (w zależności od wariantu możliwa jest gra w parach lub w większych grupach). ZnajZnak to jedna z niewielu gier edukacyjnych, które przekazując graczom wiedzę, nie nudzą i nie męczą. Jest to gra, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Jak to zostało osiągnięte? ZnajZnak składa się ze 132 kart. Na każdej karcie jest pokazanych 12 ze 133 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że zawsze mają one jeden wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak [Gra planszowa] / Peter Miksa, Roman Hladik. - Kraków : Albi, [2017]. - 1 pudełko ; 32x23x7 cm.
Czas gry: ok. 45 min.
Zawartość pudełka: 80 kafelek podziemi, 6 pionków bohaterów z podstawkami, 6 kart bohaterów, 5 kart wyposażenia, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 43 żetony z potworami, 10 żetonów skrzyń ze skarbami, 2 kostki gry, 1 żeton klatwy, woreczek na żetony potworów i skarbów, instrukcja gry, ilustrowaną księgę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów, 46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje; 29 cm).
Liczba graczy : 2-5 osób, czas gry : 30-60 min.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pontifex : budowniczy mostów / scenariusz Mikołaj Pukianiec. - Poznań : Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT, copyright 2015. - 1 gra (24 kart zadań, 55 kart "Czeladników", 1 kostka, 4 pionki) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 8x25x27 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 45-60 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo [Gra karciana] / Grzegorz Rejchtman, ilustracje Nicolas Neubauer, Bernd Wagenfeld. - [Warszawa] : Egmont Polska, [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 13 x 10 x 4 cm.
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 108 kart, instrukcja
Karciana wersja przebojowej gry! Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty. Kto najszybciej ułoży swoją łamigłówkę woła „Ubongo!” i zdobywa punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat i Pierô. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, plansza, na którą składają się: tor punktacji, 8 miejsc na karty, zasady punktowania) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja+ dodatek 84 karty.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 3-8 osób ; czas rozgrywki: 30 min.
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / Przemek Wojtkowiak. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żtony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
GRA PLANSZOWA. oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
BrainBox : obrazki. - Gdańsk : Rebel, [br]. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 12x12x12 cm.
Czas gry: ok. 10 minut.
Liczba graczy: 1+.
Wiek: 4+.
Cenisz sobie wartościowe gry, które oprócz zabawy pozwalają maluchom zdobywać wiedzę i rozwijać ważne umiejętności? BrainBox - Obrazki spełni Twoje oczekiwania! Zajrzyj do pudełka i odkryj 55 obrazków ze zwierzętami, przedmiotami i codziennymi sytuacjami z życia, które pozwolą Twojemu dziecku poznać nowe słowa i ćwiczyć proste liczenie. Dodatkowo zabawa z BrainBox opiera się na zapamiętywaniu, pozwala więc rozwijać jedną z najważniejszych dziecięcych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: biały duch, czerwony ręcznik, zielona żaba, niebieska szczotka, szara wanna, 60 kart, instrukcja.
Gra dla 2-8 osób.
Czas gry ok. 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skubane kurczaki / Klaus Zoch ; [ilustracje Doris Mathäus ; tłumaczenie Alicja Skuba, Jakub Maciejewski, Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (24 kafelki jajek, 12 ośmiokątnych kafelków wybiegu dla kur, 4 figurki kur (2 kwoki, 2 koguty), 4 pióra z ogonów) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 27 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 4+. Czas gry 15-20 min.
Na pudełku: Zicke Zacke.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pyzdry
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej